tiistai 24. heinäkuuta 2012

Mä rakastan sua enemmän ku mitään,ja sun rakkautes on parasta mitä mulla on ollut ikinä !

Teen nyt postauksen mulle maailman tärkeimmästä ihmisestä,parhaasta ystävästäni camillasta !
Me tutustuttiin ii2 kautta,sillon joskus 2 vuotta sitten jouluna,sillälailla että mä menin kommentoimaan camillan kuvaan jotain,ja siitä sit lähettii tutustuu paremmin:) Alusta asti tiesin,että tästä tulee jotain suurta,koska puhuttiin melkein jokapäivä,ja suunniteltiin jo et millon me nähää ensimmäistä kertaa !
Nähtiin sit ekan kerran lintsillä,tää yllä oleva kuva on sieltä ! Sitten puhuttiin taas paljon,ja toista kertaa nähtiin Tampereen juna-asemalla,ku Camillan äiti saatteli sen mun,mun äidin ja mun mummun kaa Turun Satamaan menevään junaan.
Turun satamaan ku saavuttiin,nii lähettiin viikoksi ruotsiin ! Ruotsin reissu meillä oli yks parhaista !! Meillä molemmilla on sinne ikävä,ja haluttais vaan takas sinne,mutta se nyt vaa ei oo enää mahdollista .. ):
Ruotsin reissussa,me harmiteltiin sitä,kuinka ei voida nähdä ku ehkä kerran vuodessa,mutta sitten kaikki kääntyki niin että kävin peräti 7 kertaa vuoden aikana tampereella, ja camilla yhesti meillä mun äitin luona, ja yhesti mun iskällä espoossa:)
Camilla on vaa mulle nii sanoinkuvailemattoman tärkee,enkä vois luopua siitä mistään hinnasta ! Me ollaan niin samanlaisia luonteeltamme,ja tykätään samoista asioista. Puhutaan pahaa ihmisistä,ja arvostellaan kaikkia,koska meidän mielestä sen on hauskaa !! :D Kerron camillalle oikeestaan ihan kaiken,ilot&surut me jaetaa toisillemme,ja autetaa toisiamme nii paljon ku mahdollista,Vaikka meidän välillä onki 500 kilometriä matkaa.. Mutta sekin asia korjaantuu pian ! ;)
Me nauretaa aina aivan tyhmille jutuille! Sun kans tulee niin paljo juttuu vaikka ei oiskaa mitää juttuu:D Sun seurassa mä vaa voin olla niin oma itteni, eikä tarvi esittää muuta mitä ei tosiaa oo. Tiiät musta IHAN kaiken. :) Mä oon varmaa tosi kiva tyyny sulle,ku nukut aina nii leveesti et mä joudun ahtautuu ihan pieneen tilaan !!!!!!! :D
En vaa vois kuvitella mitä olisin ilman sua, ku niin paljo sää oot mua auttanu ! Oot mulle aivan ku sisko<3 Toivon vaa et 2 viikkoa menis nyt nopeesti !!<3
Rakastan sua<3,jonka takia tän biisin joka ainoo sana on multa sulle : http://www.youtube.com/watch?v=-NIFkfJY-Ak
<3 Kiia, Toivottavasti tykkäsitte! :)

2 kommenttia: