sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

KYSYMYSPOSTAUS: vastauksia !! :)

Jos saisit olla viikon ajan joku ihan muu,kuka oisit?
- hmm.. en oo aatellu tällasta yhtää, nii en osaa yhtään sanoa !! :D

Ootko ostanu sinne tampereelle jotain tavaraa?
- vielä en oo ostanu mitään,mutta tässä joku päivä mennään äitin kans ostelee sinne jotain:)

Lempipaita?
- no varmaan tää kukkapaita mikä mulla on päällä esim fb profiilikuvassa,ja sitte mun vaaleenpunanen ja vaaleensininen pitsipaita:)

Miten kuvailisit ittees?
- oon tällanen aika ilonen ja sosiaalinen ihminen,ja tuun erilaisten ihmisten kaa toimeen ! :)

Entä tyyliäs?
- noo tällanen iha tavis :D

Mitä tavoitteita ja toiveita sulla on tulevaisuudelle?
- haluun suoriutua amiksesta kunnialla,ja sit haluun perheen johon kuuluu mun lisäksi mies, ja 1-3 lasta :)

Mitä nimiä voisit harkita lapsilles?
- Mun mielestä Sofia on kiva nimi, ja Helmi kans ! ja pojalle Eetu,tai Aatu! :D ja jotai tällasia iha tavallisia,tai sit jotai erikoisempia ! :D

Missä näet ittes 10 vuoden päästä?
- Jos totta puhutaan,ni en nää itteeni oikee missää!

Mistä saat vaikutteita sun tyyliin?
- Demi lehdestä,ja netistä:)

Kuka on sun ns. roolimalli?
- Megan Nicole !!

Ootko tyytyväinen ittees?
- No jooo ihan :)

Mitä muuttaisit itessäs jos voisit?
- haluaisin saada mun otan kuntoon ! :/

Ootko ihastunut keneenkään?
- en oikeen tiiä.. :D

Kuinka onnellinen oot asteikol 1-10?
- 8½ ! :)

Minkälainen on sun unelmien koti/talo/asunto?
- sellanen aika iso varmaan,ja siellä kaikki on ruskeeta ja vaaleenpunasta !

Kuinka pitkä oot?
- noin 162cm

Mihin maahan haluaisit matkustaa?
- jenkkeihin ja kreikkaan.

Kuinka monen pojan kanssa oot seurustellu ja mikä on sun pisin suhde?
- 5 kaa, ja 6 kuukautta on pisin suhde.

Kuinka monesti sulle pitää sanoo että uskot?
- veikkaan et yhesti,mutta joskus voi olla että kaksin kertaa :D

Millä adjektiivilla kuvailisit ittees?
- Ilonen :D

Kuinka monesti oot pettyny johonki sun ystävään?
- valitettavan monesti ..

Ootko luotettava ittes mielestä?
- Oon ! :)

Rakkaus vai ystävyys?
- ystävyys ehdottomasti!!

Luonne vai ulkonäkö?
- kyllä kummatki merkkaa,mutta luonne.

Mitä sä opiskelet?
- hotelli-,ravintola- ja catering alaa:)

Mikä on romanttisinta mitä sulle on tapahtunu?
- varmaan just joku ensisuudelma ja jotai ;D

Entä mikä kauheinta?
- kauheinta on varmaa se ku saatiin camillan kaa juosta henkemme edestä yhtä miestä pakoon ! :D

Sano joku asia mikä naurattaa vieläkin, joku niiku vuosien takaa tms.
- Se, ku mä keitin ensimmäistä kertaa kananmunia,ja sit ne jäi vielä ihan raa'oiksi, nii mä laitoin ne roskiin,ja sit sieltä roskiksesta alko kuuluu sellanen " piip piip!! " ni aatteiln että nyt ne tiput on kuoriutunu meidän roskiksee :DD

Millanen fiilis sulla on JUST nyt?
- Väsyttää, ja oon iha onnellinen,mut silti tällanen vähä haikee olo.. :/

Minä vuonna oot syntyny?
- 1996

Miks bloggaat?
- No tähän en osaa vastata,varmaa siks et haluun et ihmiset näkee millasta mun elämä on ! :D

ootko taiteellinen jollain tapaa esim musikaalinen tai jtn ?
- jotku sanoo että mulla on hyvä lauluääni,eli kai jotenki musikaalisesti? :)

Millasta musiikkkia kuuntelet?
- Listahittejä ! :D

Mistä pidät ulkonäössäs, mistä et?
- pidän mun hiuksista,kun ne on nii ihanan pitkät, ja sitte varmaaaa silmistä :D
En pidä mun otasta,enkä mahasta !!

Paras kaveri?
- Camilla :)

Mihin meet opiskeleen?
- Tampereen palvelualan ammattiopistoon:)

Mikä susta tulee isona?
- kokki tai tarjoilija !

Kenenkans vietät yleensä aikaa?
- Ylivieskassa ku oon nii carzun ja karon, ja jos oon tampereel nii eniten vietän aikaa Camillan kans, ja sit muiden kavereiden :)

Kenestä sää tykkäät ?
- En osaa sanoo, ku en tiiä.. :D

Miksi aloitit bloggaamisen?
- Halusin jakaa mun jokapäivästä elämää ihmistenkaa, mut nyt se on vaikeempaa ku eioo kameraa edes:/

Parasta sinussa?
- hiusten pituus !

Entä huonointa sinussa?
- hmmm.. varmaa et oon nii kauheen jääräpäinen,et jos mää jotaki haluan ,nii se on varma et mää sen myös saan ,keinolla millä hyvänsä !!! :D

Mietitkö usein mitä muut susta ajattelevat?
- no aiika usein joo.. :D

Paras viikonpäivä?
- Perjantai ja lauantai !

Lempivaate ?
- nää uudet mustat korkeevyötäröiset farkut ku edelliset hajos :D

Minkälainen on unelmien aviomies?
- Sellanen rehellinen,ja luotettava, hyvännäkönen, komee ja sellanen sosiaalinen ja avoin:)

Montako lasta haluat?
- 1-3 :)

Kuka on sun parhain kaveri ylivieskassa?
- Essi :)

Mikä on sun lempieläin?
- en tykkää eläimistä oikee.. :D

Harrastatko jotaki?
- en just nyt :)

Kuka maksaa sun asunnon tääl tampereel?
- Äiti ja iskä :)

Jännittääkö sua sillai et miten pärjäät omillas?
- ehkä vähän joo,mutta ei paljoo !!

Alotakko cheerin siis uudellee ja missä seurassa?
- en viel tiiä alotanko.. :D

Mihin sun kaveri kuoli?:o otan osaa !!
- Mönkijäonnettomuudes se kuoli. ja kiitos :(

Jos saisit soittaa viimesen puhelus nii kelle soittaisit?
- varmaa camillalle

Mihin kouluun meet?
- Tampereen palvelualan ammattiopistoon:)

Minkä värisiä hiuksia sulla on ollu tähän mennessä?
- Blondit,oranssit,maantienharmaat,punaset,ruskeet,vaaleenruskeet,mustat :D

Mitkä meikit kuuluu sun jokapäiväiseen meikkaamiseen?
- Ripsari,meikkivoide ja puuteri:)^


Rusketutko helposti?
- no en oikeestaa,että kyllä mun pitää olla aika kauan auringossa että rusketun !

Ootko tällä hetkellä ihastunu?
- en oikeee tiiä.. ehkäpä jooo:)

Miksi Ylivieska on sun mielestä niin perseestä? :D (Okei munkin mielestä osa tyypeistä täällä on ihan äässistä mut onkai sulla muitakin syitä?)
- On vaaa! en yhtään tykkää asuu täällä,tää on aivan liian pieni kaupunki,tai no voiko edes kaupungiks sanoo .. täällä , okei kyllä muuallaki,mutta täällä puhutaa nii paljo paskaa,ja tuntuu että pitää kuuluu johonki tiettyy massaa,et hyväksytää,ja jos on vaikka koulussa päällä vähä jotai erilaista,nii kaikki kattoo päästä varpaisii ja nii , se on TOSI ärsyttävää !! Ja just sama ku sulla,jotku ihmiset täällä on vaa nii ärsyttäviä etten mää kestä niitä !

Onko sulla hyvä näkö?
- Mulla on hyvä kaukonäkö,mut mulla on lukulasit,eli en nää lähelle kovin hyvin :D

Pidätkö lapsista tai eläimistä?
- Joo lapsista pidän,eläimistä en!

Ootko ollu tänä kesänä kesätöissä ja jos niin missä?
- En oo :))

Millasen kameran omistat?
- Olympus E-420,se hajos joten aattelin ostaa jonku muun mut en viel tiiä minkä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti