perjantai 29. maaliskuuta 2013

new start

Moi kaikki vanhat ja uudetki lukijat !
Mun blogin kirjottaminen on nyt tosiaa jääny... haluaisin kirjotella mutta aina se jotenki vaa unohtuu !
Mut nyt ajattelin sit alottaa alusta,eli esittelen nyt vaik näi aluks itteni.
Mun nimi on Kiia,oon 16v tyttö pohjois-pohjanmaalta,oon asunu 15 ja puol vuotta Ylivieskassa,josta sit muutin Tampereelle opiskelemaan.
Tampereella kerkesin opikella sen 9 kk,mutta sit sattuneista syistä jouduin muuttaa takas Ylivieskaan.. :(
Itsehän mä ne ongelmat ittelleni aiheutin,mut siltikin mua ärsyttää ihan sikapaljo !
Mä en harrasta tällähetkellä mitään,mutta tarkotuksena ois alottaa salilla ja lenkillä käynti,tosin yksin ku muut on päivät koulus..
Rakastan laulamista yilkaiken,se on jotenki vaan niin rentouttavaa!
Mutta joo tässä vielä pari kuvaa musta ja mun ihanista kavereista :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti